loading...
خاطرات نبوغ شگفت انگیز
نابغه بازدید : 122 شنبه 17 دی 1390 نظرات (3)

سلام به همه ی دوستای گلم

من سوگند هستم و دانشجوی یه رشته بد اما خوب هستم (بماند)!اما خدارو شکر دانشگاهم رو دوست دارم .

و از این به بعد میخوام بعضی از خاطراتمو اینجا بنویسم گفتم حیفه!!!

تاریخ رو هم که خودتون میدونید 17 هست و من امتحان دارم ساعت 14 خیر سرم اما می بینید ! پای اینترنت نشستم !

من خیلی دوست دارم اما با چند تاشون صمیمی ترم و در کل اونا هم نابغن مثل خودم!

اسمشون هم 1)سونیا (علوم تربیتیه و هم ورودی هستیم)

                  2)نیایش (ادبیاته و هم ورودی هستیم)

                  3)سمانه (علوم اجتماعیه و یک سال بزرگتره)

                  4)سارا (که هم رشته ای و هم ورودی هستیم)

در ضمن همشون هم به یه اندازه دوست دارم !

خب ما 5 تا نابغه با هم دوستیم و هرکدوممون هم یه خصوصیتی داریم اما به نظر خودم من از همشون با حال تر و نابغه تر هستم

حالا اینو از خاطرات آینده بهتر می فهمید!

خب شما چی کار میکنید خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من انقدر اضطراب دارم فعلا که نمی تونم زیاد چیزی بنویسم پس فعلا

تازه الان تو دانشگاهم و به این سارا فلان فلان شده گفتم 10 بیاد که الان ساعت 11 هست آخه من چی بهش بگم؟؟؟!

بچه ها تو رو خدا برام دعا کنید وگرنه صفر میشم ها!!!


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1348/10/11 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

mer30 az shomaشکلک

این نظر توسط زکیه در تاریخ 1390/10/27 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

سلام سوگندجان..باشه لینکت کردم منم ابم بیاسربزن.....

این نظر توسط زکیه در تاریخ 1390/10/17 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

سلام دوس داشتی لینکم کن منم تازه امتحانم تموم شده منوورودی90هستم.شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 3,375