loading...
خاطرات نبوغ شگفت انگیز
نابغه بازدید : 101 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

سلام گلای من خوبین؟ من خدا رو شکر بد نیستم و امتحانام تموم شد یه امتحانارو ساعت 10 داشتیم سارا فکر کرده بود 14 داریم دیر کرده بود با یه بچه های دیگه که اونم دوستمه اسمش راحله است بعد یه بچه ها رفت به هردوشون زنگ بزنه فقط به راحله زنگ زده بود من هم شک کردم فقط به اون زنگ زده به مراقبه گفتم که شوهر یه خانمه تو کلاسمون هست اون گفت نه زنگ زدن بهش بعد که استاد اومد بهش گفتم زنگش زدین گفت نه منم گفتم اوا چرا من برم زنگش بزنم گفت برو منم امتحانمو زودتر از همه دادم و رفتم زنگش زدم حالا سارا باور نمیکرد می گفت شوخی میکنی بچه ها بعدش میگفتن اگه ما جا اون بودیم سکته می کردیم خب راست میگن حالا من با استاده صحبت کردم اون گفت بیاد بده اونم با آژانس اومد فورا امتحانشو با بچه ها تموم کرد حالا آموزش موافقت نمی کرد می گفت غیبت خوردی صفرت میدیم یا برو گواهی جور کن ما هم با هر بد بختی بود گفتیم ترو خدا یه کاری بکنید گناه داره من با یه استادام صحبت کردم اونم با آموزش صحبت کرد گفتن خب بره آموزش کل ما هم 100 فرسخ رفتیم تا رسیدیم اونجا اولش منشیش میگفت چه کارایی میکنن خب یه حاضری بزنن دیگه بعد رفتیم پیش آقای نجفی و اونم گفت اصلا دست من نیست اونا باید نظر بدن دوباره پیاده رفتیم آموزش دانشکدمون و گفته یه نامه بنویس ما هم نامه نوشتیم و هم مراقبه هم استادمون هم مسوول آموزش دانشکده امضا کرد یه نفر دیگه هم باید امضا میکرد که نبود ما هم گفتیم باز باید شنبه بیاییم حالا تا اون روز راستی بهتون گفتم ؟ خواهرمم ارشد دانشگاه خودمون درس میخونه به من گفت برو ببین نمره هام چند شده که دیدم خیلی خوب شده خوش بحالش چون 2 تا درس دیگه بیشتر نداشت و تموم شد حالا هم باید پایان نامه بنویسه فقط انشالله نمره های منم خوب بشه 4 تاش اومده بد نیست اما 20 هم نیست پریروز به یه استادام زنگ زدم با اینکه قبلا خیلی خوب با من صحبت می کرد اما این دفعه بد صحبت میکرد گفتم استاد نیم نمرم میدی اونم گفت خواسته باشی میدم اما بدون که نمره ی خودت نیست تازه من هنوز تایید نکردم یه جوری صحبت میکرد بدم اومد اما وقتی به خواهرم گفتم گفت بازم استادتون خوبه ما نمره که نمیده بد هم صحبت میکنه اصلا ما شانس نداریم که بعضیارو بی خودی استادا نمرشون میدن در حالی که درساشون بده حالا ما 20 هم می خواهیم بشیم کممون میدن یادتونه بهتون گفتم یه امتحانامو انقدر نوشتم دستم کف کرد بهم بد داده تازه به بقیه بچه ها هم حتی زیر 15 داده بچه ها میگفتن دانشگاه رو رو سرش خراب می کنیم اما فرداش رفته بودن پیش مدیر گروهی که اون استاده هست بهشون گفته بوده این همین طوری هست آموزشم بهش نامه میده فایده ای نداره بعد آروم شده بودن میگفتن مثل اینکه استاد به شکل نمره میده وگرنه ما 20 میشدیم اما به نظر من هیچکدوم اینا نیست چون هم من در حد 20 الی 22 نوشتم هم .هم به نظر خودم هم به نظر دوستام و همه من خوشگلترین دانشجوی کلاس و حتی دانشکدم تعریف نیست حقیقته پس چرا بهم نمره نداده درحالی که دیدم بیش ترین نمره 19 بود که 19 هم به من نداده تازه اونایی هم که 19 شدم شوهر داشتن قضیه چیه نمی دونم خدا داند و بس بازم خدا رو شکر زیر 15 نشدم وگرنه امید به شاگرد اول شدن که هیچ معدل الف هم نمیشدم!

فعلا

Emoticon

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1348/10/11 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

جدیدترین و بروز ترین سایت کلیپ دارای مجوز ارشاد اگر حاضر به همکاری + مزایا دراید فرم استخدام در سایت را پر کنید www.clipkadeh.ccz.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 3,372