loading...
خاطرات نبوغ شگفت انگیز
نابغه بازدید : 79 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

خاطرت هست شبی سر راهت بودم با نگاهت به دلم سنگ زدی فکر کردم نگهت پل بین منو درمان است.

 نه دریغا افسوس چه خیال باطل،باطلی بی حاصل .

غافل از آن بودم که تو پیمان شکنی بی وفا،بی احساس قاتل جان منی .

یاد روزی کردم که عبور از گذر ما کردی چه صمیمانه خودت را به دلم جا کردی .

بعد آن روز دگر قلب من افتاد به زیر قدمت و تو با گام زدن روی دلم،شکستی دل فرسوده ی من.

 پس چگونه دل من شد رفیق دل تو؟شمع هر محفل تو؟

 شادیم از این بود که کسی هست که به فکر من و قلبم باشد .

گرچه دشمن پرکینه ی قلبم بودی ،کینه ات شیرین بود، مثل لبخند گل سرخ که در فصل بهار به همه راز محبت میگفت.

کار تو تنها با دل من بشکستن و بشکستن و بشکستن بود. اما به خدا شیرین بود

.خرده های شیشه ی قلبم را شیشه فروش بند می زد تا باز بزنی سنگ و بلرزد از نو بشکند با نگاه خسته ی تو.

آه که تو رفتی و دل من باز شکست،شکست و فروریخت .

ومن هرچه فریاد زدم شیشه فروش آن را بند نزد گفت:این دل دگر کارش از کار گذشت بگذر از آن دل و بدان که دلدار گذشت .

جمع کردم دل بشکسته ی خود ریختم ان را در معبر شهر.

 آه ای عابر من از کوچه ی ما چون گذری ،کن به زیر قدمت یک نظری، تا مبادا برود در پایت ،خورده های شیشه ی این دل من .

زیر لب زمزمه ای کردم باز:

                                              

                               کاشکی این دل من جنسش از شیشه نبود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 3,359