loading...
خاطرات نبوغ شگفت انگیز
نابغه بازدید : 106 دوشنبه 26 دی 1390 نظرات (2)

سلام برو بچ خوفید؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز هم امتحان دارم امتحان شنبه رو بعد نبود اما چند تا اشتباه هم دارم چندتا دوشنبه هم که امتحان سختی داشتیم بچه ها می گفتن که استاد وجب میکنه در موقع صحیح کردن به خاطر همین هر چی دلم خواست نوشتم یادم نیست شعر قاطیش نوشتم یا نه !!!!

آخه وجب میکنه دیگه خلاصه 6 صفحه براش نوشتم دستم کف کرده بود و چهارشنبه هم که افتضاح کردم امتحانم رو ولی خدا رو شکر امروز جواب همین اومد بد نبود اما من 19 20 میخواستم که خبری نبودبازم خدا رو شکر فکر میکردم پاس نمیشم از بس سخت بود دیروز هم امتحان داشتیم  و اون هم خیلی سخت بود  

استادش رو اگه ازش بپرسی بهت میگه ولی یه جوریه راستیاتش دختر بازه یه کم به همین دلیل محلش نذاشتم به قولی گفتنی تن به خفت ندادم

امروز هم امتحان دارم که استادش اول گفته یه چیزایی نمیاد حالا که ازش می پرسم میگه اگه اونا نیاد پس چی میاد؟!!

خدارحم کنه امروز هم سونیا رو هم صبح دیدم دانشگاه ولی چون زیاد محل نکرد محلش نکردم یه کم آدم بشه هنوز سارا جونم هم نیومده گفت 3/5 میا دانشگاه الان پیش یه دوستای دیگمم اسمش نیره است

اونم دختر خوبیه الان هم هی میگه بیا بریم بیرون درس بخونیم

ولی من یه کم مرددم چون یه دخترای حقوقی رو دیدم خوشم نمیاد از تو سایت برم بیرون چون یه سری آدما تو کلاسشون هست که از یه طرف خیلی به آدم نگاه میکنن از طرف دیگه همه جا هستن و بازم از طرف دیگه فکر میکنن ما به خاطر اونا میریم جایی درحالی که خب اونا همه جا هستن ما کجا بریم که اونا نباشن(کجا برم که عطر تو نپیچه توی لحظه هام قصمو از کجا بگم که پا نگیری از چشام ...)یه همچین چیزایی!!

خب دیگه فعلا برم درس بخونم امروز یه کم حالم بده ماهی بود دانشگاه و یه چیزی شبیه افتضاح الانه که ...بماند

خب فعلا

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1390/10/26 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

سلام وبتون جالبه خوش حال شدم که بهوبتون سر زدم حتما به من سر بزنین و (نظر بدین).

این نظر توسط ali در تاریخ 1390/10/26 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

طراحی بنر رایگان
بنر و هدر و لوگو اختصاصی حرفه ای گیف و فلش برای شما...
بیا تو!
عضو شو!
سفارش بده!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 3,367